pátek 21. ledna 2022

 Těšení na Vánoce

      Na začátku adventu jsme si založili Vánoční sešit, kde děti plnily různé úkoly. Jeden z nich byl vymyslet vlastní slova ke koledě Jak si krásné, neviňátko. A takhle to dopadlo. Můžete si zazpívat s námi.


Jak jsi krásné, neviňátko

1. Já ti nesu soba Kubu,

    bude si hrát celou dobu.

    Já nesu postýlku,

    usneš v ní za chvilku.


2. Já ti nesu dvě botičky,

    abys měl co na nožičky. 

    Já teplou peřinu,

    neváhej vteřinu.

3. Já ti nesu hodně polštářků,

    aby si spal v pořádku.

   Já nesu klobouček,

    je na něm obrázek.

4. Já ti nesu teplou dečku,

    bude tě hřát chviličku.

    Já nesu kabátek,

    na něm máš granátek.

5. Já ti nesu malé sáně,

    posadíš se rychle na ně.

    Povezu tě po vesnici,

    abys měl smích na líci.

6. Já ti nesu mou kytičku,

    bude ti vonět chviličku.

    Já nesu nadílku,

    krásnou jak sněženku.

Autoři: Vojta, Péťa, Martička, Adélka K. Adélka L. Hanička, Kubík J., Kubík K.,Nikča, Kačka, Zuzanka, Jolanka.

    








Žádné komentáře:

Okomentovat